Ağrı'nın kurtuluş yıl dönümü

Başbakan Yıldırım, Ağrı Valisi Elban'a kutlama mesajı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Ağrı'nın düşman işgalinden kurtuluşunu kutladı.

Başbakanlık Basın Müşavirliği'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yıldırım, Ağrı'nın düşman işgalinden kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla Ağrı Valisi Süleyman Elban'a kutlama mesajı gönderdi.


AA

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor