Afganistan'da 9 Amerikalı öldü

Afganistan'ın güneyinde dün düşen helikopterde ölen 9 NATO askerinin de Amerikalı olduğu bildirildi.

ABD Savunma Bakanlığı yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, helikopterde ölen 9 askerin de Amerikalı olduğu belirtildi.

NATO tarafından konuya ilişkin daha önce yapılan açıklamada, helikopterin açılan bir ateşle düşürüldüğü yönünde bilgi olmadığı ifade edilmiş ve ölenlerin kimliği belirtilmemişti.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?