Adanaspor'da Gazişehir Gaziantep maçı hazırlıkları

- Yeni transfer Oğuz Han Aynaoğlu, takımla çalıştı

ADANA (AA) - Adanaspor, TFF 1. Lig'in 4. haftasında Gazişehir Gaziantep'le yapacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı.

Kulübün açıklamasına göre, teknik direktör Kemal Kılıç yönetiminde Osman Yereşen Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, koordinasyon hareketleri ve pas çalışmasının ardından minyatür kale maç yaptı.

Turuncu-beyazlı ekibin yeni transferi orta saha oyuncusu Oğuz Han Aynaoğlu, takımla çalışmalara başladı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler