Açlıktan ölen bebeğini böyle uğurladı

Afrika Boynuzu'nda 12 milyon kişiyi tehdit eden açlık en çok çocukları vuruyor

Afrika'da anneler açlıktan ölen yavrularını toprağa vermenin acısını yaşıyor. Mulmillo da bu acıyı yaşayan yüz binlerce anneden biri....

Yiyecek bulmak umuduyla eşi ve 3 çocuğuyla Somali'nin güneyinden başkent Mogadişu'ya kaçan Mulmillo dün bir lokma bile yiyecek veremediği 2 yaşındaki oğlu Mahmud'u doktorun muayene masasında kaybetti.

Çaresiz kadın bebeğinin gözlerini kapattı, ayaklarını bağladı ve onu örtüsüne sarıp toprağa vermek üzere dışarı çıktı. Bu acı manzaralar her gün yaşanırken, dünya yardımda yetersiz kalmaya devam ediyor.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?