ABD'de bir katil daha idam edildi

ABD'nin Teksas eyaletinde, 2000 yılında 2 kişiyi öldürmekten hüküm giyen bir mahkum idam edildi.

Bir ay arayla 2 kişiyi öldürmekten mahkum olan 31 yaşındaki hükümlünün cezası, zehirli iğneyle infaz edildi.

ABD'de en fazla ölüm cezalarının uygulandığı eyalet olan Teksas'ta, son infazla yıl başından bu yana 4 kişi idam edilmiş oldu.

Dünya Haberleri

İSRAİL'DEN ABD'YE YENİ 11 EYLÜL TEHDİDİ
AVRUPA YANIYOR
18 SAAT SÜREN BARIŞ GÖRÜŞMESİ
İŞGAL SÜRECEK Mİ?
ABD NE İSTİYOR?