A Milli Futbol Takımı, Stockholm'e gitti

TRABZON (AA) - A Milli Futbol Takımı, UEFA Uluslar B Ligi 2. Grup'ta İsveç ile 10 Eylül Pazartesi günü deplasmanda oynayacağı maç için Stockholm'e gitti.Milli...


TRABZON (AA) - A Milli Futbol Takımı, UEFA Uluslar B Ligi 2. Grup'ta İsveç ile 10 Eylül Pazartesi günü deplasmanda oynayacağı maç için Stockholm'e gitti.

Milli takım kafilesi, teknik direktör Mircea Lucescu yönetiminde Trabzonspor Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanın ardından otobüsle Trabzon Havalimanı'na geldi.

TFF Başkan Vekili Ali Dürüst'ün de yer aldığı kafile, uçakla başkent Stockholm'e hareket etti.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler