5 yaşındaki çocuğu serviste unuttular!

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde, anaokulu öğrencisi Ö.A.D. (5) servis minibüsünde unutuldu. Araçtan inen Ö.A.D.'yi vatandaşlar görüp polis merkezine götürdü. Ö.A.D. burada ailesine teslim edilirken, minibüs şoförü A.Ö. hakkında soruşturma başlatıldı.

Olay sabah saatlerinde 4 Eylül Mahallesi'nde meydana geldi. İddialara göre A.Ö.'nün kullandığı okul servis minibüsündeki çocuklar, anaokulu önünde indirildi. Minibüs şoförü, Ö.A.D. adlı öğrencinin içeride kaldığını fark etmedi ve okul önünden ayrıldı. A.Ö., bir süre sonra aracını park etti.

VATANDAŞLAR AĞLARKEN BULDU

Minibüste unutulan Ö.A.D. ise kendi imkanlarıyla araçtan indi. Vatandaşlar, minibüs yanında ağlarken gördükleri Ö.A.D.'yi polis merkezine götürdü. Ö.A.D. ailesine teslim edilirken minibüs şoförü A.Ö. hakkında soruşturma başlatıldı.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor