"2. Uluslararası Eskişehir Fırçanın Sırdaki İzi" sempozyumu

Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen, sempozyumda seramik çalışması yaptı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, "2. Uluslararası Eskişehir Fırçanın Sırdaki İzi" sempozyumunda seramik çalışması yaptı.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından Odunpazarı Büyükşehir Belediyesi Turistik El Sanatları Merkezi'nde düzenlenen sempozyumda sanatseverlerin Büyükerşen'in seramik çalışmalarını yakından takip ettiği belirtildi.

Büyükerşen'in seramik çalışmasında Eskişehir'i betimleyen çizimler gerçekleştirdiği kaydedildi.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL