15 yolcusu bulunan otobüs şoförü alkollü çıktı

Mersin'de sık sık şerit değiştirmesinden şüphelenilerek durdurulan yolcu otobüsünün şoförü alkollü çıktı.

Mersin'de sık sık şerit değiştirmesinden şüphelenilerek durdurulan yolcu otobüsünün şoförü alkollü çıktı.

Edinilen bilgiye göre, Silifke-Mut yolunda Konya istikametine giden yolcu otobüsünün, yolda zik zak yaparak sık sık şerit değiştirmesinden şüphelenen trafik ekipleri, aracı takibe aldı. İçerisinde 15 yolcusu bulunan otobüsü bir süre izledikten sonra durduran Mersin Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, sürücü H.T.'yi alkol testine tabi tuttu. 0.90 promil alkollü olduğu tespit edilen sürücü hakkında, "Trafik güvenliğini tehlikeye sokma" suçundan adli işlem başlatıldı. Ayrıca, ehliyetine de 6 ay el konuldu.

Başka bir sürücüye teslim edilen otobüs ise içerisindeki yolcularla birlikte yoluna devam etti.

Türkiye Haberleri

ÇELİŞKİLİ İSTATİSTİK! KİM ÇOK İSRAF EDİYOR?
MAYIS SONUNDA KAR YAĞDI
TÜRKİYE EVİNE DÖNÜYOR
BÜYÜK GÖÇ BAŞLADI
Belçika’dan Türkiye’ye Dev Çıkarma: Kraliçe Mathilde ve 428 Kişilik Heyet Geliyor