SELKAP ekonomiye katkı sağlıyor
Yapılan çalışmalarda, atıkların geri dönüşümüyle milli ekonomiye katkı sağlandığı bildirildi.
Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, yaptığı yazılı açıklamada, geri kazanılabilir ambalaj atıklarının çöpten ayrı toplanmasını amaçlayan SELKAP'ın devam ettiğini belirtti.
Projenin vatandaşların katkıları ile gelişerek büyüyeceğini ifade eden Esen, şunları kaydetti:
''Çöpe atmayıp temiz bir şekilde biriktirilecek atıklar, ülkemiz ekonomisine ve Selçuklu'nun doğal yapısının korunmasına katkıda bulunacaktır. Selçuklu Belediyesi olarak Konya'da öncülüğünü yaptığımız Çöplerin Kaynağında Ayrılması Projesi ekonomimize ve çevreye büyük katkı sağlıyor. Gelişmişlik düzeyimizin gösterilmesi açısından bu projenin uygulanıyor olması ve başarılı bir şekilde devam etmesi önemlidir.''
Esen, kağıt, plastik ve cam gibi atıkların ayrıştırıldığı takdirde, ekonomi için ciddi bir gelir sağlandığını, bu nedenle vatandaşların geri dönüşüm konusunda daha duyarlı olması gerektiğini bildirdi.
Memleket