Şehir içi ulaşımda yeni kararlar
Konya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi'nin şehir içi ulaşım ve trafik güvenliği konusunda çeşitli kararlar aldığı duyuruldu.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, Genel Sekreter Yardımcısı Süleyman Aydın başkanlığında, kurul üyelerinin katılımı ile Büyükşehir Belediyesi Toplantı Salonunda toplanan UKOME'nin, şehir içi trafikle ilgili çeşitli kararlar aldığı belirtildi.
Açıklamada UKOME'de alınan kararlar şu şekilde sıralandı:
1-Aslanlı Kışla Caddesindeki Selimiye Cami ile Dede Sokak arasındaki bölümde araçların düzenli olarak park etmelerinin sağlanarak trafik güvenliğinin artırılması amacıyla, gerekli fiziki düzenlemelerin yapılması
2-Meram ilçesi Aslanbey Mahallesi Eski Meram Caddesi üzerinde trafik seyir güvenliğinin artırılması amacıyla çift taraflı durma ve park yasağı getirilmesinin uygun olacağı
3-Karatay ilçesi İstanbul Caddesi Menemen Sokağı’nda trafik akış ve seyir güvenliğinin sağlanması amacıyla çift taraflı park yasağı getirilmesine, yük indirme ve bindirme işlemlerinin saat 20.00-06.00 arasında yapılmasının uygun olacağına
4-Selçuklu ilçesi Yenişehir Mahallesi İktap Sokağın, Bereketoğlu Sokak istikametinden Hastane Caddesi istikametine tek yön yapılarak gidiş istikametinde yolun sol tarafına da park yasağı getirilmesinin uygun olacağına karar verilmiştir.
Memleket