Sağlık ocağı inşaatları sürüyor

Sağlık ocağı inşaatları sürüyor

Karatay yaptırılacak olan üç sağlık ocağında çalışmalar devam ediyor.

Karatay Belediyesi ve İl Sağlık Müdürlüğü tarafından birlikte yaptırılacak olan üç sağlık ocağında çalışmalar devam ediyor.

Karatay Belediyesi ve İl Sağlık Müdürlüğü tarafından birlikte yaptırılacak olan Karkent ve Karşehir Sağlık ocaklarının Ağustos ayında temelinin atılmasının ardından üçüncü sağlık ocağının yapımı da devam ediyor. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, bölge halkının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak sağlık ocaklarına bir yenisini daha eklediklerini ve yapımı süren 3 sağlık ocağının en kısa zamanda hizmete gireceğini ifade etti. Amaçlarının her alanda halka hizmet götürmek olduğunu vurgulayan Başkan Hançerli, "Belediye olarak eğitimden sağlığa sürdürülen çalışmaları birer birer hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz" dedi. İlçe genelinde sağlık hizmetlerinin eksiksiz olarak yürütüldüğünü de ifade eden Mehmet Hançerli, Karatay'ın her köşesine eşit hizmet götürebilmek için ilçeye bağlı sağlık ocağı bulunmayan köy ve beldelere gidilerek sağlık taramalarının devam ettiğini de sözlerine ekledi.

İHA