Protokol Borsanın iftarındaydı
KTB'nin geleneksel olarak düzenlediği iftar yemeğine Konya protokolü yoğun ilgi gösterdi.
İftar programına Konya Vali Yardımcısı Yusuf Özdemir, Büyükşehir Belediye Başkan vekili Mithat Büyükalim, Konya Milletvekilleri Mustafa Kabakçı, Hasan Angı, Kerim Özkul, Ayşe Türkmenoğlu, Ali Öztürk, AK Parti İl Başkanı Faruk Düğen, Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday, daire müdürleri, Konya Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Kara ve çok sayıda üye katıldı.
İftar programı sonunda İl Müftüsü Şükrü Özbuğday tarafından yapılan yemek duasının ardından konuşan Kara “Ramazan kendimizi eğitme ve nefsimizi terbiye etme ayıdır. Birlik ve beraberlik, dayanışma ve kaynaşmanın en üst seviyede yaşandığı bir aydır. Borsa olarak bugünde şehrimizin idarecilerini konuk ettik. Bu birlik ve beraberlik hepimiz için çok önemlidir” dedi.
Ferit Hepokur-Memleket