Polis memuru intihar etti!
Bilecik Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi'nde görevli polis memuru 30 yaşındaki Savaş Mevlüt Kalkan, kaldığı Eskişehir Polisevi'nde tabancayla intihar etti.
Eskişehir Polisevi'nde dün gece meydana gelen olayda, polis memuru Savaş Mevlüt Kalkan odasında beylik tabancasıyla kendi kendini göğsünden vurdu. Silah sesi üzerine içeriye giren görevliler Kalkan'ı yaralı halde görünce ambulans çağırdı. Olay yerine gelen 112 ambulansında görevli sağlık ekibinin müdahalesine rağmen Savaş Mevlüt Kalkan kurtarılamayarak öldü. Kalkan'ın cesedi otopsi için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) hastanesi morguna kaldırıldı, savcılık olayla ilgili soruşturma başlattı. Bekar olduğu belirtilen Savaş Mevlüt Kalkan'ın eğitim amacıyla Eskişehir'e geldiği ve Polisevi'nde misafir olarak kaldığı öğrenildi. Kalkan'ın 2 ay önce Tunceli'den Bilecik'e tayininin çıktığı, cenazesinin memleketi Konya'ya götürülerek toprağa verileceği belirtildi