PARLAKTÜRK görevinden ayrıldı

PARLAKTÜRK görevinden ayrıldı

SUN TV Genel Müdürü Parlakturk görevinden ayrıldığını açıkladı.

TİMAV eski Genel Başkanı Mehmet Emin Parlaktürk bir süre önce SUN TV Genel Müdürü ve Genel Yayın Yönetmeni olmuştu. Parlaktürk bugün yazılı bir açıklama göndererek kurumdan istifa ettiğini açıkladı.

 

Parlaktürk’ün açıklaması şöyle:

 

“01.01.2008 tarihinde getirildiğim SUNTV Genel Müdürlüğü görevimden gördüğüm lüzum üzerine istifa etmiş bulunuyorum. Görev yaptığım üç aylık sürede, resmi ve özel tüm kamu kurum ve kuruluşlarının, sivil toplum örgütlerinin ve halkımızın şahsıma gösterdiği sıcak ilgi ve desteğine teşekkür ederim. 01.04..2008 tarihinden itibaren SUNTV ile hiçbir ilgimin kalmadığını kamuoyuna saygıyla duyururum.”