Otomobilde akrep ısırdı
Konya'da tarladan evine dönen bir kadını otomobilde akrep ısırdı.
Ayten Gül (25), tarlada çalıştıktan sonra yakınlarıyla birlikte kent merkezindeki evlerine doğru otomobille yola çıktı.
Otomobille Karatay Mevlana Caddesi'ne geldiklerinde Gül, kolundaki akrebi fark etti. Paniğe kapılan Gül, akrebin kolunu ısırması sonucu fenalık geçirdi.
Gül'ün, yakınlardaki polis ekibinden yardım istemesi üzerine olay yerine ambulans çağrıldı. Ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırılan Gül'ün sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.
aa