Otomobil motosikletliyi hastanelik etti
Otomobilin çarptığı motosikletli hastaneye kaldırıldı.
Havaların soğuması ve zaman zaman şehir merkezindeki gizli buzlanma istenmeyen kazalara yol açmaya devam ediyor. Hafta sonu Özel İdare binası önünde henüz plakası belirlenemeyen özel bir otonun sıkıştırması ile devrilen ve sürüklenen motosiklet sürücüsü Numune Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Öğle saatlerinde Kayalıpark önünde meydana gelen gizli buzlanma ve sıkıştırma sonucu devrilen ve bir süre yerde sürüklenen 42 DK 508 plakalı motosikletin sürücüsü Hızır Acil servisin yerinde ve anında müdahalesi ile hastanede tedavi altına alındı ve hayati tehlikesinin olmadığı bildirildi. Emniyet yetkilileri sürücüleri şehir içinde azami sürat uygulamasına uymaya ve daha dikkatli olmaya davet ettiler. Memleket