Otobüslerde kış tarifesine geçiliyor

Otobüslerde kış tarifesine geçiliyor

Büyükşehir Belediyesinin iç ulaşımda hizmet veren yolcu otobüslerinde 13 Ekim Pazartesi gününden itibaren kış tarifesine geçileceği bildirildi.

Konya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistem Daire Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, belediye otobüslerinde uygulanan yaz tarifesine vatandaşların huzurlu ve rahat bir ortamda yolculuk yapmalarını sağlamak amacıyla 13 Ekim Pazartesi gününden itibaren son verileceği belirtildi.

 

Aynı tarihten itibaren kış tarifesi uygulamasına geçileceği duyurulan açıklamada şunlar kaydedildi:

''Şehir içi ulaşımda kullanılan otobüslerimiz, yaz tarifesinde 81 hatta günlük bin 271 seferle hizmet vermekte iken, kış tarifesinde sefer sayısı 2 bin 46'ya çıkarılmıştır. Tramvaylarda ise kış tarifesine 6 Ekim Pazartesi günü geçildi. Oluşacak yeni ihtiyaçlara göre yeni düzenlemeler yapılacak.''

Memleket