ÖSS puanlamasında hata iddiası
Sistem Dershanesi Yönetim Kurulu Başkanı Naci Atalay ve Rehberlik Bölüm Başkanı Özcan Aladağ düzenledikleri basın toplantısında Konya’da otuzdan fazla öğrencinin mağdur durumda olduğunu öne sürdüler.
Öğrenci Seçme Sınavı’nın, Ortaöğretim Başarı Puanı hesaplamalarında hata yapıldığı iddia edildi. Sistem Dershanesi Yönetim Kurulu Başkanı Naci Atalay ve Rehberlik Bölüm Başkanı Özcan Aladağ düzenledikleri basın toplantısında Konya’da otuzdan fazla öğrencinin mağdur durumda olduğunu öne sürdüler. 0,8 ile çarpılması gereken ortaöğretim başarı puanlarının bazı öğrencilerde 0,4 ile çarpıldığı iddiasına yer veren Atalay, Konya genelinde otuzdan fazla öğrencinin bu nedenle otuz puan eksik aldığını ifade etti. Atalay, kendi öğrencilerinin mağduriyetini gidermek için Ankara’daki ÖSYM’ye dilekçe gönderdiklerini belirterek, yerleştirmeler yapılmadan bu hatanın düzeltilmesi gerektiğini savundu. M. Emin Yumuşak-Memleket