Okullarda güvenli ortam sağlanacak

Okullarda güvenli ortam sağlanacak

Protokol çerçevesinde eğitim seminerleri başladı.

Konya Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, yaptığı açıklamada eğitim ortamlarında olumsuz davranışların giderilmesi ve güvenli eğitim ortamlarının sağlanması kapsamında Milli Eğitim Bakanlığı ile İçişleri Bakanlığı arasında ''Okullarda Güvenli Ortamın Sağlanmasına Yönelik Koruyucu ve Önleyici Tedbirlerin Alınmasına İlişkin İşbirliği Protokolü'' imzalandığını anımsattı.

Bu protokol çerçevesinde eğitimciler, sağlıkçılar ve güvenlik güçlerinin katılacağı eğitim seminerlerinin bugün başladığını ve 11 Ocak Cuma gününe kadar süreceğini bildiren Şahin, ''Amacımız, okullarda ve çevresinde öğrencileri şiddetten, olumsuzluklardan olabildiğince uzak tutmak'' dedi. AA