Okullarda diş taraması
Konya Eczane Teknisyenleri Derneği okullarda tarama yaptı
Konya Eczane Teknisyenleri Derneği tarafından organize edilen ve Benibil Kozmetik ile Safir Diş Kliniği'nin sponsorluğunu yaptığı ''Okullarda Diş Taraması'' kampanyası, Meram Selçuk İlköğretim Okulunda başladı.
İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin ve Eczane Teknisyenleri Derneği Başkanı Aydoğan Deveci'nin katıldığı diş taramasında, çocuk arabasında minik bir öğrencinin bekleyişi dikkat çekti.
Doğuştan felç olan, bir süre önce yakalandığı epilepsi rahatsızlığının ardından gözlerini kaybeden Selçuk İlköğretim Okulu 4. sınıf öğrencisi Ayşe Öcal, okulda bulunan herkesi derin bir üzüntüye boğdu.
Ayşe'nin annesi Kamuran Öcal'dan bilgiler alan İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin ve Eczane Teknisyenleri Derneği Başkanı Aydoğan Deveci, Ayşe'nin tedavisinde ve gerek duyduğu her konuda yardımcı olacaklarını söylediler.
Konuşmaların ardından Safir Diş Kliniği personelleri tarafından okulda bulunan öğrencilerin diş taraması yapıldı.
aa