Okullar kışa hazırlanıyor
Selçuklu'da okullarda kış temizliği yapılmaya başlandığı bildirildi.
Selçuklu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Sami Akıncı, yaptığı yazılı açıklamada, belediye olarak çocukların daha iyi şartlarda eğitim ve öğretim hizmetlerinden faydalanabilmesi için üzerlerine düşen görevleri eksiksiz olarak yerine getirmeye çalıştıklarını belirtti.
Eğitime büyük önem verdiklerini ifade eden Akıncı, şunları kaydetti:
''Çocuklarımızın okul şartlarını daha iyi seviyelere yükseltmek için okulların boyanması, ilaçlanması, çevre düzenlemesinin yanı sıra kış temizliği de yapıyoruz. Maddi gücü iyi olmayan okullardan başladığımız çalışmaları tüm okullara yaymayı planlıyoruz. Ayşe Tümer İlköğretim Okulunda temizlik çalışmalarımız sürüyor. Temizlik çalışmaları kapsamında okulların bahçelerini araçlarla süpürerek, yıkıyoruz.''
Akıncı, İlçedeki tüm okulların temizliğini yapmayı planladıklarını bildirdi.
aa