Nargile keyfinde yakalandılar
Konya polisi, iş yeri ve marketleri soydukları iddia edilen hırsızlık zanlılarını nargile keyfi yaparken yakaladı.
Sabıkalı hırsızların evlerinde yapılan aramada çalıntı mallar ortaya çıktı.
Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Bürosu ekiplerine bir iş yeri ile üç marketin soyulduğu ihbarı geldi. Araştırmaya başlayan polis, şüphelendikleri 21 hırsızlık suçundan sabıkalı Emre K. (19) ile 7 hırsızlık suçundan sabıkalı Cengiz G.'nin (25) evine baskın yaptı. Yapılan baskında evde, iş yeri ve marketlerden çalınan 3 plazma televizyon ile 5 bin YTL değerinde sigara ele geçirilirken, şüpheliler bulunamadı. Bunun üzerine hırsızlık şüphelilerini aramaya devam eden polis, bir kafede nargile içen Emre K. ile Cengiz G.'yi yakaladı. Yakalanan şahıslar, ifadeleri alınmak üzere emniyete götürüldü.
İHA