Müsiad'da bayramlaşma
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği Konya Şubesi'nde bayramlaşma töreni düzenlendi.
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Konya Şubesi'nde bayramlaşma töreni düzenlendi.
Bayramlaşma programına, Konya Milletvekilleri Hasan Angı ve Kerim Özkul, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, KSO Başkanvekili Tahir Şahin, KSO Meclis Başkanı Ahmet Şekeroğlu, KTO Meclis Başkanı Seyit Karaca, AK Parti İl Başkanı Faruk Dügen ve çok sayıda sanayici ve iş adamı katıldı.
MÜSİAD Konya Şube Başkan Vekili Salim Çokyürür, programında yaptığı konuşmada, bayramların milli birlik ve beraberlik için büyük bir önem taşıdığına dikkat çekerek, ''Bayramlar vesilesiyle toplumsal dayanışmamız sağlamlaşmakta ve kardeşlik duygularımız gelişmektedir. Bayramlar birlik beraberlik ve kardeşliğin pekişmesi, dargınlıkların giderilmesi, muhabbetin artması için güzel bir vesiledir. Bu vesile ile kırgınlıkların, dargınlıkların yok edilerek toplumumuza kardeşliğin ve güzelliklerin hakim olması en büyük temennimizdir'' diye konuştu.
Program, katılımcıların birbirleriyle bayramlaşması ve ikramların ardından sona erdi.