Mültecilere ücretsiz ilaç verdiler

Mültecilere ücretsiz ilaç verdiler

Eczacılar Konya’da hayatlarını sürdürmeye çalışan Somalili mültecilere 5 ay boyunca ücretsiz ilaç yardımında bulundu.

Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği’nin Ankara’da Somalili mültecilerin sorunlarıyla ilgili düzenlediği toplantıya katılan Konya Eczacı Odası Başkanı Harun Kızılay mültecilere ücretsiz ilaç verilmesi uygulamasını anlattı. Konyalı eczacıların 5 ay boyunca özellikle Konya’daki Somalili mültecilere sosyal sorumluluğun bir gereği olarak ilaç yardımında bulunduğunu belirten Kızılay, “Toplantıda Birleşmiş Milletler tarafından ücretsiz ilaç uygulamasının sürdürülebilmesi için bir fon kurulmasıyla ilgili bir sunum yaptım” dedi.

Murat Güzel-Memleket