Minibüsçülere seminer verildi

Minibüsçülere seminer verildi

Her hafta 20 minibüsçü esnafın katıldığı seminer önceki gün oda binasında yapıldı.

Konya Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası tarafından düzenlenen ve her hafta 20 minibüsçü esnafın katıldığı seminer önceki gün oda binasında yapıldı. Konya Emniyet Trafik Şube Müdürlüğünden ve Famader’den bir yetkilinin katıldığı seminerlerin 10 hafta süreceğini belirten Konya Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası Başkanı Ali Zeybek “Minibüsçü esnafının trafik kurallarını daha iyi öğrenmesi ve müşterileriyle daha iyi bir iletişim kurmalarını amaçlayan seminerler esnafımızın bilgi birikimini artıracaktır” dedi. 4 hafta önce başlayan seminerlerin 10 hafta boyunca süreceğini ifade eden Zeybek seminer sonunda katılımcı esnafa sertifika verildiğini kaydetti.

Ferit Hepokur-Memleket