MHP'li Torun'dan Türkeş mesajı

MHP'li Torun'dan Türkeş mesajı

MHP İl Başkanı Torun, Türkeş’in vefatının 11. Yıldönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

MHP İl Başkanı Hilmi Torun, Alparslan Türkeş’in vefatının 11. Yıldönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Torun mesajında, “Türk dünyasının bilge lideri, büyük devlet adamı, milletimizin eşsiz evladı, Türk milliyetçilerinin ve Türk dünyasının başbuğu Alparslan Türkeş Bey’in Hakka yürüyüşünün üzerinden 11 yıl geçti” dedi.

Türk milliyetçilerinin önünde uzun, sıkıntılı, çileli ama sonu aydınlık bir yol bulunduğunu kaydeden Torun sözlerini, “Allah’ın izni ile hep birlikte bu yolu katedeceğiz ve ülkemizi güzel günlere kavuşturmanın şeref ve mutluluğunu yaşayacağız. Bu duygu ve düşüncelerle Başbuğumuzu bir kez daha rahmet ve şükranla anıyor, merhum liderimizin kabrinin nur, mekanının cennet olmasını Cenab-ı Allah’tan diliyorum” diyerek tamamladı.

Memleket

 

ilgili haber: Alparslan Türkeş yarın anılacak