Meslektaşlarımıza geçmiş olsun!

Meslektaşlarımıza geçmiş olsun!

Kon TV muhabir ve kameramlarından Ali Güler ve Mustafa Dörtyol trafik kazası geçirdiler. Kazada Güler ve Dörtyol dışında 7 kişi daha yaralandı.

Konya’da TIR ile belediye otobüsünün çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 9 kişi yaralandı. Kaza, saat 13.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Beyşehir Çevre Yolu Atlıhan kavşağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Kamil S. idaresindeki 42 CCF 93 plakalı TIR, Meram Tıp Fakültesi Hocafakıh seferini yapan ismi öğrenilemeyen sürücünün kullandığı 42 BE 694 plakalı körüklü belediye otobüsüne arkadan çarptı. Kazada otobüste bulunan yolculardan KONTV muhabiri Mustafa Dörtyol (28), KONTV kameramanı Ali Güler (32), Veli Çifti (27), Seral Özdemir (31), Osman Yılmaz (30), Şemsettin Akalın (22), Cumali Tolga Ekerer (21), Ümit Çetinkaya (21), Ayşenur Gezgin (18) yaralandı. Yaralılar olay yerine sevk edilen ambulanslarla Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralılardan KONTV muhabiri Mustafa Dörtyol’un çarpmanın etkisiyle kaburgasında kırık olduğu öğrenildi. Kazada hafif yaralanan Ali Güler'in ise ilk tedavisi yapıldıktan sonra taburcu olduğu bilgisi alındı. Kaza sonrası şoka giren TIR şoförü Kamil S., ifadesine başvurulmak üzere polis merkezine götürüldü. Otobüste bulunan yolculardan biri, "Bir anda ortalık karıştı. Ortalık toz duman oldu. Hepimiz şok olduk. KONTV muhabiri camdan dışarı fırlamış. TIR'cı arkadaş da şoktaymış. Olan biten her şey bir dakikada oldu" diye konuştu.
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
ENDİŞE EDİLECEK BİR DURUM YOK
Kon TV Genel Yayın Yönetmeni Nurettin Bay, "Arkadaşlarımızdan birisi taburcu edildi. Mustafa Dörtyol'un ise kaburgasında kırık ve bazı ezikler var. Fakat bu kadarına da şükrediyoruz" dedi. Kon TV Haber Müdürü Ahmet Akbıyık da, Mustafa Dörtyol'un sağlık durumunun iyi olduğunu, endişe edilecek bir durum bulunmadığını bildirdi. Dörtyol ve Güler dışında otobüste bulunan 7 kişinin Meram Tıp Fakültesi'nde ayakta tedavi gördükleri öğrenildi. Meslektaşlarımıza ve diğer yaralılara geçmiş olsun diliyoruz...
memleket.com.tr