Meram'dan kurban kesim hizmeti
Meram Belediyesi tarafından kurbanlıkların kesilmesi için kurulan Arif Bilge Mahallesi Seyyar Kurban Kesim Tesisi bu bayramda da hizmet verecek.
Meram Belediyesi tarafından kurbanlıkların sağlıklı ve hijyenik ortamda kesilmesi için 2 yıl önce Türkiye’de ilk kez kurulan Arif Bilge Mahallesi Seyyar Kurban Kesim Tesisi bu bayramda da hizmet verecek. Belediye olarak kurban kesimi noktasında 2 yıldan beri halka destek olmaya devam ettiklerini belirten Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, “Arif Bilge Mahallesi Pazar yerindeki kurban kesim tesisimiz bu yıl da hizmet verecek. Ekiplerimiz şu anda son hazırlıklarını yapıyorlar. Kasap organizasyonları da tamamlandı. Vatandaşlarımız bu tesisimizde hijyenik ve sağlıklı ortamda kurbanlıklarını kestirebilirler” dedi. Geçtiğimiz yıllar Arif Bilge Mahallesi’nde kurdukları seyyar kurban kesim tesisine vatandaşların çok büyük ilgi gösterdiğini hatırlatan Başkan Tuzcuoğlu, yine bu yıl da halkımızdan daha fazla ilgi beklediklerini ifade etti. Memleket