Meram Tıp’ta hizmet içi eğitim
Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Göğüs Cerrahi Kliniği, hemşirelere yönelik ‘Trekeal Aspirasyon’ konulu hizmet içi eğitim semineri düzenledi.
Meram Tıp’ta Hizmet İçi Eğitim Semineri
Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Göğüs Cerrahi Kliniği, hemşirelere yönelik ‘Trekeal Aspirasyon’ konulu hizmet içi eğitim semineri düzenledi. Seminer sonunda, klinik hemşirelerinin topladığı yardımlarla alınan 5 adet 37 ekran televizyon, çocuk hastaların odalarına armağan edildi. Eyyüp Kalaycı Konferans Salonu’nda düzenlenen seminere Meram Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ahmet Özkağnıcı, Başhekim Doç. Dr. Alper Yosunkaya, Başmüdür Uzm. Selim Karadaş, Müdür Kubilay Özer ile 150’ye yakın hemşire katıldı. Göğüs Cerrahi Yoğun Bakım Yüksek Hemşiresi Sibel Meler’in sunumu katılımcı hemşireler tarafından ilgiyle izlendi. Sunumun ardından soru-cevap bölümü gerçekleştirildi. Seminerde söz alan Başhekim Doç. Dr. Alper Yosunkaya, hastane idaresi olarak hizmet içi eğitime ayrı bir önem verdiklerini, bunun karşılığını da kaliteli hizmet olarak aldıklarını söyledi. Doç. Dr. Yosunkaya, “Hemşirelerimiz başta olmak üzere tüm personelimizin eğitimin seviyesini yükselterek, kendilerini daha da geliştirmesini istiyoruz. Hemşirelerimizi hiçbir zaman yardımcı sağlık personeli olarak görmediğimizi bir kez daha belirtmek istiyorum. Onları meslektaşımız olarak görüyor, hepsinin doktora yaparak yükselmesini istiyoruz. Buna yönelik olarak elimizden gelen tüm desteği sağlamaya çalışıyoruz. Bugünkü etkinliği gerçekleştiren Göğüs Cerrahi Kliniği hemşirelerine de rekabeti arttırarak, kalite çıtasını bir adım daha yukarı taşıdıkları için özellikle teşekkür ediyorum.” dedi. Seminerin tamamlanmasının ardından Göğüs Cerrahi Kliniği öğretim üyeleri ve hemşireleri, protokol üyelerine üzerlerinde isimlerinin yazılı olduğu birer tabak hediye etti. Bunun yanısıra klinik hemşireleri hastane personelinden topladığı yardımlarla aldıkları 5 adet 37 ekran televizyonu, çocuk hastaların odalarına armağan etti.