Meram Belediyesi aşure dağıttı

Meram Belediyesi aşure dağıttı

Meram Belediyesi, Cuma namazı sonrası aşure dağıttı

Meram Belediyesi, Konya Tornacılar, Kaynakçılar ve Oto Tamirciler Odası ile birlikte Cuma namazı sonrası Meram Sanayi'ndeki Kulluk ve Meram Sanayi camileri önünde esnafa aşure dağıttı. Aşure dağıtımına, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu ve Konya Tornacılar, Kaynakçılar ve Oto Tamirciler Oda Başkanı Ali Demirkol da katıldı.

Meram Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekiplerinin farklı mahallelerde evlere aşure dağıtımı yaptığı belirtildi.

Memleket