M. Serdar Işık, güven tazeledi
Mimarlar Odası Konya Şubesi 10. Olağan Genel Kurulu'nu yaptı.
Mevcut başkan Serdar Işık’ın tek aday olduğu genel kurulda Mustafa Sütiçen, İhsan Kılıçaslan, Zeki Ünen, Hüseyin Başar, Mehmet Koyuncu, A. Betim Ulular yönetim kuruluna girdi.
Genel kurula oda üyelerinin yanısıra diğer oda temsilcileri ve davetliler katıldı. M. Serdar Işık genel kurulda yaptığı konuşmada tüm meslektaşlarına teşekkür ederek onlarla birlikte çalışmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti. Ferit Hepokur-Memleket