Lpg'li otomobildeki yangın panik yarattı

Lpg'li otomobildeki yangın panik yarattı

Konya'nın Ilgın İlçesi'nde park halindeki Lpg'li otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle alev aldı. Panik yaratan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.

Olay, dün saat 22.00 sıralarında Şıhcarullah Mahallesi Lala Mustafa Paşa Külliyesi'nin yanında meydana geldi. Aşkın Batuş'a ait 42 RK 999 plakalı Lpg'li otomobilin ön bölümü henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı. Alevlerin yükseldiğini görenler durumu itfaiyeye bildirdi. Çevredekiler, itfaiye ekipleri gelene kadar pet şişelerdeki suyla yangına müdahalede bulundu. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekiplerin müdahalesiyle alevler söndürüldü. Kundaklama ihtimalı üzerinde duran polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.