LC Waikiki 2013 yılını başarılarla dolduruyor

LC Waikiki 2013 yılını başarılarla dolduruyor

Türkiye moda perakende sektörünün lider şirketi LC Waikiki, üst üste 4 yıldır kendi sektörünün ‘Lovemark’ şirketi oldu. LC Waikiki, Fortune 500 ve Capital 500 listelerindeki sıralamasıyla da 2013 yılında da dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

Türkiye moda perakende sektörünün lider şirketi LC Waikiki, 2013 yılında da kendi sektörünün ‘Lovemark’ı (en çok sevilen şirket) seçildi. LC Waikiki bu ünvanı, MediaCat Dergisi’nin, IPSOS işbirliği ile yaptığı “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasında 4 yıldır üst üste kazanmış oldu.

2013 de LC Waikiki adına başarılarla dolu bir yıl olarak geçiyor. LC Waikiki, tüketici nezdindeki başarılarının yanı sıra ekonomik anlamda da sürekli büyüyen yapısı ile Türkiye’nin en büyük şirketleri arasındaki yerini giderek yukarı taşıyor. LC Waikiki geçtiğimiz günlerde açıklanan Capital 500 Listesi’nde 34’üncü sırada yer alırken, Fortune 500 listesinde ise 30’uncu sırada yer almayı başardı.

2010 yılından bu yana moda perakende sektöründeki ‘Lovemark’ liderliğini korumayı başaran LC Waikiki, geçtiğimiz yıla göre yüzde 3’lük artışla, yıldan yıla daha fazla tüketicinin ‘en çok sevdiği’ marka olmayı başarıyor. LC Waikiki, bu alanda arkasından gelen en yakın rakibiyle olan yüksek oran farkıyla da dikkat çekiyor.

Başarı sıralamalarında vazgeçilmez marka

En önemli araştırmalarda başarı sıralamalarının üst basamaklarında yer alan LC Waikiki; Capital Dergisi’nin yaptığı araştırmaya göre 2012 yılında “Türkiye’nin En Büyük 500 Özel Şirketi” sıralamasında geçen yıla oranla iki basamak atlayarak 34’üncü sıraya yükseldi. Başarıya doymayan LC Waikiki, Fortune Dergisi’nin yaptığı, net satış rakamlarının baz alındığı araştırmaya göre 2012 Fortune 500 sıralamasında 2011 yılında 33’üncü sıradayken, 2012 yılında 30’uncu sırada yer aldı.

Türkiye’nin ‘En İtibarlı Şirketi’ de seçilmişti

Xsights Araştırma şirketinin Türkiye genelinde ve 12 sektörde gerçekleştirdiği ‘Türkiye İtibar Endeksi’ araştırmasında LC Waikiki sektör lideri olmayı başararak, Türk tüketicisinin en beğendiği markalardan birisi olduğunu bir kez daha ispatlamış oldu.

“İyi giyinmek herkesin hakkı” misyonuyla Türkiye moda perakende sektöründe hizmet veren LC Waikiki, yurtiçi ve yurtdışındaki faaliyetleri ile iddialı hedeflerini gerçekleştirmek adına dev adımlar atmaya devam ediyor. LC Waikiki, 2023 vizyonu çerçevesinde, Avrupa’nın en başarılı 3 perakende şirketi arasına girmeyi hedefliyor.