Kuzgunkavak 70'li yıllarda mı unutuldu?

Kuzgunkavak 70'li yıllarda mı unutuldu?

Kuzgunkavak Mahallesi sakinleri, belediyenin bölgelerine yeteri kadar ilgi göstermediğinden dert yanıyor..

Karatay’a bağlı Kuzgunkavak Mahallesi Üstaden Sokak sakinleri hala 1970’li yılların imarının uygulanmakta olduğunu belirterek, “Bizim sokaklarımız yaya yolu mu at yolu mu meçhul. Biz bu kadar sahipsiz miyiz? Altı aydır zabıtaya telefon etmekten yorulduk. Artık Sayın belediye başkanımızın bizim derdimizi de görmesini, bizi de dinlemesini bekliyoruz” dediler.

Mahallelerindeki boş alanların süratle yeşil alan olarak değerlendirilmesini isteyen mahalle sakinleri “Bu arsa artık sokağımızın son umudu; sokağa, mahalleye yeni bir hava katacağını ve o 3,5 metrelik yolun verdiği zararı bir nebzede rahatlatmasını bekliyoruz. Burada bulunan eski bina yıkılınca biraz ışık ve hava almaya başladık. Böyle parkların örnekleri Karatay ilçesinde çok sayıda mevcuttur. Mesela son olarak Tercüman Mahallesi’nde Tercüman Park adı altında yeni bir alanın daha açılışı yapılmıştır. Sokağın hali ortadadır. Buralardan olası bir acil durumda hiçbir müdahale aracı giremez, hasta bile sedye ile ana yola çıkarılarak taşınmaktadır. İşte bizim yolumuz budur; 3.5 metre. Araba park etseler yaya geçemez. Komşuluk ilişkileri süper(!), 24 saat pencereden pencereye alış-verişler yapılır. Karşı komşu pencereye çıktı mı senin evinin içi ayna gibi görünür.  Yolun ortasında hafif ışık görürsünüz. Ama oradaki inşaat malzemeleri içinde 6 aydır zabıtaya telefon etmekten yorulduk bıktık artık” diyorlar.

Memleket