Konya'nın tüm sorunlarını çözeceğiz

Konya'nın tüm sorunlarını çözeceğiz

AK Parti İl Başkanı Mustafa Çevik 2010 yılı ile birlikte Konya’nın geleceği açısından çok yeni projelerle yeni hamlelerin başlayacağını açıkladı.

İl Başkanı Çevik Memleket Gazetesi sahibi ve Genel yayın Yönetmeni Adem Alemdar ile gazetenin Genel Müdürü Uğur Özteke’yi il teşkilatı yöneticileri ile birlikte kabulünde yaptığı açıklamada “Konya olarak çok büyük bir potansiyele sahibiz. Çok önemli zenginliklerimiz var. Kongre sonrası Konya olarak önce birlik ve beraberliğimizi geliştirip sorunlarımıza ve çözüm yollarına hep birlikte el ele gideceğiz. Biz gönüllerdeki birlik ve beraberliğimizi sağladığımız zaman Konya olarak çözemeyeceğimiz hiçbir sorunumuz kalmayacak. Özellikle Hükümetimizin Konya’ya bakışı ve Konya için her alandaki büyük desteği ile 2010 yılı bizim kent olarak altın yılımız olacak. 2010 yılından itibaren çok büyük projelere ilk kazmalar vurulacak” dedi.