Konya'dan 'birlik ve beraberlik' mesajı

Konya'dan 'birlik ve beraberlik' mesajı

Konya’da ticaret, sanayi, esnaf, muhasebeci odaları, borsa ve işadamları dernekleri yaptıkları ortaklaşa bir açıklamayla birlik ve beraberlik mesajı verdiler.

Konya'da ticaret, sanayi, esnaf, muhasebeci odaları ve borsa, ildeki bazı firmalar hakkında ortaya atılan iddialara karşı ortak basın açıklaması yaparak, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Konya Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Üzülmez, Sanayi Odası Başkanı Tahir Büyükhelvacıgil, Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Kara, Esnaf Odaları Birliği Başkanı Bekir Duvarcı, MÜSİAD Konya Şube Başkanı Selçuk Öztürk, AKTİSAD Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Yöndem, ASKON Konya Şube Başkanı Ali Sarı, KOSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Gökmen, KOSGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Atsan, Konya Sivil Toplum Örgütleri Platformu Başkanı Latif Selvi, Konya SMMMO Başkanı Ahmet İçyer imzasıyla yapılan ortak basın açıklamasında şu görüşlere yer verildi: Konya'nın, sanayi ve ticaretinin gösterdiği gelişmeyle ülke ekonomisindeki ağırlığını giderek artırmakta olduğu herkesin malumudur. Bugün Konya, Türkiye milli gelirinin yüzde 3'ünü tek başına oluşturan mevcut ekonomik dinamiği ile ülkemizin en önemli cazibe merkezinden birisidir. Bu olumlu gelişmelere rağmen, son dönemlerde, Konya'mızın bazı güzide firmaları hakkında gerçek dışı dedikoduların yapıldığını üzülerek müşahede etmekteyiz. Bu tür asılsız dedikoduların, başta firmalarımız olmak üzere Konya sanayi ve ticareti ile ülke ekonomisine hiçbir yarar sağlayamayacağı gibi, imaj değerinde ciddi düşüşlerle şehrimize zarar vereceği kesindir. Birlik ve beraberliğe her zamankinden daha çok ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde, sosyal ve ekonomik yıkımlara yol açabilecek gıybet, dedikodu ve iftira gibi toplumsal hastalıklardan uzak durulması, herkesin uyması gereken milli, ahlaki ve insani bir sorumluluktur. Memleket