Konya'dan 3 kişiye 'üstün hizmet' ödülü

Konya'dan 3 kişiye 'üstün hizmet' ödülü

Meclis Başkanlık Divanı 71 kişi ve kuruma 'üstün hizmet ödülü' verecek. TBMM Onur Ödülü'nün ise Prof. Dr. Halil İnalcık'a verilmesi kararlaştırıldı.

Meclis, 71 kurum ve kişiye de 'Üstün Hizmet Ödülü' verecek.

Meclis Başkanı Köksal Toptan başkanlığında gerçekleştirilen Başkanlık Divanı'nın dünkü toplantısında TBMM Onur Ödülü ve TBMM Üstün Hizmet Ödülü görüşüldü. Toplantıda, TBMM Onur Ödülü'nün bu yıl Prof. Dr. Halil İnalcık'a, TBMM Üstün Hizmet Ödülü'nün de 71 kişi ve kuruma verilmesi kararlaştırıldı.

 

TEMA'YA 'ÜSTÜN HİZMET' ÖDÜLÜ

 

Toplantıda alınan kararla Bursa Ticaret ve Sanayi Odası, Erzincan Kültür, Eğitim Vakfı (EKEV), Keçici Eğitim Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı, Kimse Yok Mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği, Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı (TEMA)'na 'TBMM Üstün Hizmet Ödülü' verilecek.

 

KONYA’DAN ÜÇ KİŞİYE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ

 

Meclis Başkanlık Divanı'nın Üstün Hizmet Ödülü verilmesini kararlaştırdığı kişiler arasında Faik İçil, Ali Akkanat ve Ahmet Keleşoğlu da bulunuyor.

Memleket