Konya’da tefrişatı yapılan Ayşah anaokulu açıldı

Konya’da tefrişatı yapılan Ayşah anaokulu açıldı

Konya'da tefrişatı yapılan Selçuklu Ayşah Anaokulu düzenlenen törenle açıldı.

Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, merkez Selçuklu ilçesindeki anaokulu açılış töreninde, sosyal sorumluluk projelerinin önemli olduğunu, vatandaşların bu konuda duyarlı olması gerektiğini bildirdi.

Doğan, anaokulunun yapımında desteği olan herkese teşekkür ettiğini kaydetti.

Daha sonra Doğan ve protokol üyeleri, Meram Rotary Kulübü tarafından tefrişi gerçekleştirilen Selçuklu Ayşah Anaokulu'nun açılışını gerçekleştirdi.

Programa çok sayıda davetli katıldı.