Konya'da soba zehirlenmesi
Konya'da sobadan sızan gazdan zehirlenen 3 çocuk hastaneye kaldırıldı.
Selçuklu Bosna Hersek Mahallesi'nde oturan Ayşe Selvi (25), fenalaşan çocukları Havva Nur (7), Nefise (8) ve Abdulsamet (4) Selvi'yi Konya Numune Hastanesine götürdü.
Tedavi altına alınan çocukların, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.