Konya'da kan bağışı kampanyası

Konya'da kan bağışı kampanyası

Sağlık Memurları Derneğinin (SMD) geleneksel hale getirdiği Kan Bağışı Kampanyası, bu yıl ''Bir Ünite Kan, Bir Hayat'' sloganı ile yapıldı.

SMD Başkanı Bülent Keskin, Sağlık Müdürlüğü bahçesinde başlatılan kampanya öncesinde, kan bağışı kampanyasının vatandaşlara düzenli olarak kan bağışı yapabilme alışkanlığını kazandırma gayesiyle düzenlendiğini söyledi.

Kan bağışının yeterli miktarda olmaması nedeniyle her yıl milyonlarca dolarlık kan ve kan ürünleri ithalatı yapıldığını belirten Keskin, kan bağışı yapmanın ekonomik anlamda da önemli olduğunu bildirdi.

Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci de özellikle Konya'da her ay kan almak zorunda olan 115 talasemi hastası çocuk olduğunu, 2 milyon nüfuslu Konya'nın bu çocuklara destek olmasını istedi.

Talasemi hastası çocuklarla kan kardeşi olunmasının, onların yaşamları için hayati önem taşıdığını belirten Küçükkendirci, konuşmaların ardından kan vererek kampanyayı başlattı.

aa