Konya’da Amasyalılar gecesi
Konya’da ikamet eden Amasyalılar, Konya Amasyalılar Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği’nin düzenlediği yemekte bir araya geldi.
Konya’da ikamet eden Amasyalılar, Konya Amasyalılar Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Derneği’nin düzenlediği yemekte bir araya geldi. Mavi Düğün Salonu’nda yapılan programa Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü, Selçuklu Emniyet Müdürü Ruhi Yiğit, ADEF Amasya Dernekleri Federasyon Başkanı İsmet Abacı, ASİAD Amasyalı Sanayici ve İş Adamları Derneği Genel Başkanı Tuncay Erişir, İstanbul Amasyalılar Derneği Başkanı Birol Gegin, Başkent Üniversitesi Öğretim üyelerinden Prof. Dr. Cemalettin Akyürek, çevre illerde ve Konya’da ikamet eden çok sayıda Amasyalı katıldı. Açılış konuşmasını yapan Amasyalılar Derneği Başkanı Recep Kırım, şehzadeler şehri Amasya ile Selçuklu’nun Başkenti Konya’nın ortak noktalarından olduğunu belirterek, “Konya’da olmaktan burada bulunmaktan mutluyuz ve kıvançlıyız” dedi. Selçuklu Kaymakamı Görücü ise, hemşeri derneklerinin böyle etkinlikler düzenlemesinin bir zenginlik olduğunu ve bu tip aktivitelerin her zaman yanında olduklarını söyledi. Daha sonra program Amasya’nın tanıtıldığı sinevizyon gösterisiyle devam etti. Memleket