Konya'da akaryakıt tankı hırsızlığı
Magnezit Fabrikası'nın çalınan 30 tonluk akaryakıt tankı sanayide bulundu.
Konya'da Krom-Magnezit Fabrikası'nın çalınan 30 tonluk akaryakıt tankı sanayide bulundu.
Merkez Meram ilçesinde bulunan Krom-Magnezit Fabrikası'nın içi boş 30 tonluk akaryakıt tankının çalınması üzerine Jandarma soruşturma başlattı.
Akaryakıt tankı, Zafer Sanayi Sitesinde Memiş M'ye ait iş yerinde bulundu.
Jandarma, iş yeri sahibi Memiş M. ve tankı çaldığı belirtilen Ali P'yi gözaltına aldı.
Şüpheliler, adliyeye sevk edildi. AA