Konya SMMMO, kongreye hazırlanıyor

Konya SMMMO, kongreye hazırlanıyor

Konya Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası Başkanı Ahmet İçyer, kongrede tekrar aday olacağını açıkladı.

Bera Otel'de düzenlenen basın toplantısıyla adaylığını açıklayan Ahmet İçyer, Meslekte Birlik Grubu olarak çok önemli başarılara ve projelere imza attıklarını belirterek, "Bugüne kadar bize oy veren, vermeyen diye bir ayırımın içine girmedik. Üye, çalışan, çalışmayan ve stajyer ayrımı yapmadan meslektaşlarımıza hizmet ettik ve etmeye devam edeceğiz" dedi.

 

Her platformda Konya SMMMO'nun başarıyla temsil edildiğini de dile getiren İçyer, "Bu hizmet akışı hız kesmeden devam edecektir. Yapamayacağımız vaatlerle değil, gerçekleştireceğimiz icraatlarla yola çıktık. İş yerlerimizde yaşadığımız sıkıntıları dile getirip, çözüm yollarını aramaya devam ettik ve edeceğiz. Avrupa Birliği hibe fonlarından yararlanmak üzere iki adet projemizin takibini yapıp, oda üyelerimizin Avrupa Birliği standart seviyesine yükselmesini sağlayacağız" şeklinde konuştu.

iha