Konya Çimento’dan şenlik
Şenliğe gelenlere öğle yemeği olarak ızgara tavuk ve köfteyle birlikte dondurma ikram edildi.
Geleneksel olarak her yıl düzenlenen ve bu yılda Konya Çimento Sanayi A.Ş.’nin fabrikasının bahçesinde gerçekleştirilen şenliği 2 bine yakın insan katıldı. Orkestra tarafından çalan müzik eşliğinde katılanlar günün yorgunluğunu ve stresini eğlenerek attı.
Şenlikle ilgili konuşan Konya Çimento Sanayi A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürü İsa Metin Güden, fabrikada çalışanlarla ailelerinin bir araya gelmesine sağlamak için bu şenliği düzenlediklerini belirterek, “Yılda bir defada olsa çalışanlarımızla, emeklilerimiz ve sevdiklerini fabrikamızın bahçesinde bir araya getirerek, çalışanlarımızın sevdiklerinin iş yerlerinin görmesini ve beraber bir gün geçirmelerini sağlamak için böyle bir şenlik düzenledik. Konya Çimento olarak kapasiteye ve çevreye yatırımlarımız devam ediyor. Bundan sonra her yıl bu şenliklerimiz devam edecektir. Bütün amacımız çalışanlarımızla ailelerini bir araya getirerek güzel bir geçirmelerini sağlamaktır” dedi. Memleket