Komaya giren kadını itfaiye kurtardı

Komaya giren kadını itfaiye kurtardı

Tek başına yaşadığı evinde şeker komasına giren yaşlı kadın, telefonla yardım istediği sağlık görevlilerine kapıyı baygınlık geçirdiği için açamadı.

Olay, saat 02.00 sıralarında Selçuklu Dumlupınar Mahallesi'nde meydana geldi. Şeker hastası olan Döndü Akçeken, şekerinin aniden yükselmesi nedeniyle fenalaşınca 112 Acil Servis'i arayarak yardım istedi. İhbar üzerine adrese giden sağlık görevlileri, önce sesini duydukları yaşlı kadından bir daha cevap alamayınca olayı polise haber verdi.

Olay yerine gelen polis kilitli kapıyı açamayınca bu kez yardıma itfaiye ekipleri çağırıldı.

 

Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, Cumhuriyet Savcısı'ndan alınan özel iznin ardından kapıyı kırarak içeri girdi. Evde baygın halde bulunan Döndü Akçeken, sağlık görevlileri tarafından ilk müdahalesi yapıldıktan sonra ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaşlı kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

iha