Kimse Yok Mu, aşure dağıttı

Kimse Yok Mu, aşure dağıttı

Kimse Yok Mu Derneği Konya temsilciliği aşure dağıttı.

Camlı Köşk önünde toplam 2 bin aşure vatandaşa ulaştırıldı. Kimse Yok mu Derneği Konya Şube Müdürü Hasan Aşçı “Birlik ve beraberliğe muhtaç olduğumuz şu günlerde safiyane niyetlerle bir adım atan derneğimiz şu anda faaliyetlerine devam etmektedir. İnsanlar arasındaki sevgi, hoşgörü ve barış duygularını pekiştirmek amacıyla ayrım yapmaksızın gerçekleştirdiğimiz bu faaliyet, bu günlerde daha büyük bir önem arz etmektedir. Gönüllerdeki sevgi tomurcuklarını yeşertebilmek için bu güzel geleneğimize gelecekte de sahip çıkmayı arzu ediyoruz. Birçok peygamberin hayatında önemli ve olumlu olayların olduğu Aşûre gününün ülkemize ve İslâm Âlemi’ne hayırlar getirmesini diliyorum” dedi

Ferit Hepokur-Memleket