Kavşakta bekleyen ambulansa çarptı

Kavşakta bekleyen ambulansa çarptı

Kırmızı ışıkta duran ambulansa çarpan aracın sürücüsü yaralandı.

Konya Numune Hastanesine bir hasta bıraktıktan sonra 14 No'lu Acil Yardım İstasyonuna dönen Mustafa Güler idaresinde 42 ALT 59 plakalı ambulansa, Selçuklu Güzeldere Caddesi'nde kırmızı ışıkta beklediği sırada Betül Nalçacıgil'in kullandığı 42 DH 602 plakalı otomobil arkadan çarptı.

Başından yaralanan otomobil sürücüsü Nalçacıgil, olay yerine gelen başka bir ambulansla Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. AA