Karatay’dan Kadınlar Günü etkinliği
Belediye Dünya Kadınlar Günü münasebetiyle etkinlikler yapacak..
Karatay Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar günü nedeniyle Başak Tesislerinde kadınlara yönelik bir program düzenleyecek. Programa KARMEK eğitmenleri, öğrencileri, öğrenci velileri, Karatay Halk Merkezi’nin öğrencileri, Belediye personelinin eşleri, Belediyede çalışan bayan personel, AK Parti Karatay İlçe Teşkilatı Kadın Kolları ve diğer davetliler katılacak. Programa katılacak olanlar canlı müzik eşliğinde eğlenerek gönüllerince bir gün geçirecekler. Düzenlenecek olan programda yapılacak olan çekilişlerle de bir çok kişiye hediyeler dağıtılacak.
Memleket