Karatay internet evine yoğun ilgi

Karatay internet evine yoğun ilgi

Karatay Belediyesi binasında hizmete açılan İnternet Evi'ne vatandaşlar yoğun ilgi gösteriyor.

Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, konuyla ilgili yaptığı yazılı açıklamada, içinde bulunulan bilgi çağında, bilgi sahibi olmak isteyen 7 den 70'e herkesin İnternet Evi'nde internetten yararlanabildiğini belirtti.

 

Gençleri çağın teknolojik donanımlarıyla buluşturmak amacıyla Belediye Hizmet Binası'nda Türk Telekom yetkililerince açılan internet evine özellikle öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiğini ifade eden Hançerli, açıklamasında şunları kaydetti:

 

''Vatandaşlarımız tarafından bu hizmete yoğun ilgi gösterilmesi sevindiricidir. Hizmete sunulan bu nezih, çağdaş İnternet Evi'ni açmaktaki amacımız, çocuklarımızı sağlıksız, güvensiz internet kafelerden kurtarmaktır. Çağın teknolojik donanımlarıyla düzenlenen İnternet Evi'nde gençler doğru, sağlıklı bilgiye ücretsiz ve en hızlı şekilde ulaşabiliyorlar. Belki de gelecekte hava ve su insanlık için neyse internet de öyle olacaktır.''

Memleket